Splošni pogoji poslovanja

1. INFORMACIJE O PONUDNIKU

Ponudnik in njegov naslov: Thelo d.o.o., Parmova ulica 41, 1000 Ljubljana
Elektronski naslov: mitaca@mitaca.si
Matična številka: 1829254
Identifikacijska številka za DDV: SI84563885
Poslovna banka: Unicredit Banka d.d. – št. računa: SI56 2900 0005 1722 585

2. NAROČANJE IZDELKOV

Izdelke lahko naročate preko spletnega naročila na naših spletnih straneh ali po elektronski pošti na naslov mitaca@mitaca.si. Izdelke lahko naročate 24 ur na dan, vse dni v letu. Vsa prejeta naročila bomo obravnavali kot nepreklicna. V primeru napake v naročilu, lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče ali spremeni naročilo, če je to še v obdelavi in še ni bilo odposlano po pošti.

Izdelke lahko naročite tudi po telefonu na številki 040 693 334 in 040 799 723 vsak delavnik od 9. do 16. ure.

Po oddaji elektronskega naročila prejme naročnik obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo uspešno oddano. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov, pravilnosti naročila ali usklajevanja naročila pokliče naročnika na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med naročnikom in ponudnikom, je z odpremo pošiljke nepreklicno sklenjena.

3. CENE

Vse navedene cene so v evrih. V cenah je že vključen 9,5 % DDV na živila in 22 % DDV na vse ostale izdelke. Cene veljajo do objave novega cenika. Pridržujemo si pravico do napak na spletni strani tako v slikovnem kot tekstovnem delu in zanje ne prevzemamo odgovornosti. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave.

V primeru spremembe cen, bo ponudnik o tem obvestil naročnika, ta pa lahko odstopi od pogodbe oz. naročila.

4. DOSTAVA IN PLAČILO

Fizične osebe lahko naročeno blago plačajo z nakazilom na naš transakcijski račun št. SI56 2900 0005 1722 585 pri Unicredit banki d.d. ali prek storitve PayPal. Za tovrstno plačilo račun pri PayPalu ni potreben. PayPal omogoča plačilo s kreditnimi karticami tudi brez prijave in registracije.

Za pravne osebe velja plačilo po predračunu, ki vam ga bomo poslali po elektronski pošti ali po pošti. Prosimo obvezno navedite davčno številko podjetja.

Naročeno blago vam bomo poslali najkasneje v roku 3 delovnih dni po prejemu naročila preko Pošte Slovenije. Poštnina ni vključena v ceno. Stroški poštnine se obračunavajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije in so odvisni od količine naročenih izdelkov. Fizičnim osebam ob naročilu blaga v vrednosti nad EUR 50,00 poštnine ne zaračunavamo.

5. REKLAMACIJE IN VRAČILO BLAGA

Ob prevzemu blaga je naročnik dolžan preveriti količino in kakovost blaga.

Naročnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga ponudniku po elektronski pošti mitaca@mitaca.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni naročnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od nakupa.

Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano ter v originalni in nepoškodovani embalaži. Vračilo kupnine bo izvedeno na račun naročnika takoj, ko je to mogoče oz. najkasneje v roku 14 dni od datuma prejema vrnjenega blaga.

6. GARANCIJA

Blago ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna samo ob upoštevanju navodil za uporabo, navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi garancijskega lista in računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.

7. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

V primeru, da nam na straneh www.mitaca.si posredujete katerikoli osebni podatek, bomo spoštovali vašo zasebnost. Naša politika glede varovanja podatkov:

  • Podatkov o naših uporabnikih nikoli ne dajemo v najem, jih ne prodajamo in ne dovolimo, da bi jih uporabila katerakoli tretja oseba.
  • Naročniki na naše e-novice se lahko kadarkoli odjavijo iz baze naročnikov s pomočjo obrazca, ki ga na opaznem in enostavno dostopnem mestu objavljamo v vsakem sporočilu. Dogaja se, da ljudje vpišejo na listo naročnikov tudi svoje prijatelje. Tega žal ne moremo preprečiti, zato ponudimo v vsakem sporočilu preprost način za odjavo. V kolikor sporočila kljub odjavi še vedno prejemate, se vam za to iskreno opravičujemo. Napako bomo čim prej popravili.
  • Naše baze e-poštnih naslovov redno čistimo, tako da je v njih čim manj naslovov z napakami.
  • Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov naročnika. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi naročnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla, ter z ustrezno programsko opremo (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

8. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in ostale predpise Republike Slovenije. Ponudnik se trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe se odda preko e-poštnega naslova mitaca@mitaca.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Morebitne spore bodo uporabniki in ponudnik reševali po mirni poti, če pa to ne bo mogoče, pa bo za reševanje sporov pristojno sodišče v Ljubljani.